20 Nisan 2018 Cuma

Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici

Tekrardan merhaba hanımlar, 

Bugün yeni bir konuğumu sizlerle tanıştıracağım. Konuğum Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici; günlük rutin cilt temizliği için kullanılan, sabun içermeyen, içindeki partikülleri agresif olmayan hem yüz temizleyici hem de peeling 
Tesbih ağacı ve limon ile derinlemesine temizliği ve aşırı yağdan kurtulmayı, kayısı granülleri ile ölü hücrelerin soyulmasını sağlayarak ciltten uzaklaşmasını ve siyah noktaların oluşmasını önlemeyi, Aloe Vera ile cildi rahatlatarak nem dengesini korumayı vaat ediyor.  

Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici - Makyaj Günlerim
Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici  

Önceden ıslattığım yüzüme göz çevreme gelmeyecek şekilde yaklaşık 15 saniye masaj yaparak cildime uyguluyorum. Ciltte kremsi bir hal alıyor. Daha sonra yüzümü iyice duruluyorum. Yüzümü yağdan ve kirden arındırdığını hissediyorum. İçinde bulunan aloe vera yüzümde yumuşak ve pürüzsüz bir his bırakıyor. Karma bir cildim olmasına rağmen ürünü kullandıktan hemen sonra nemlendiricimi uyguluyorum. Şampuan kokusuna benzeyen hoş bir kokusu var. Ben genellikle sabahları yüzümü güzelce temizlemek için uyguluyorum. Bazı zamanlar banyoda da bu peelingi kullanıyorum. Ürünün banyoda daha etkili olduğunu deneyimledim. Ayrıca makyajımı temizledikten sonra Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici ile yüzümü iyice yıkayarak makyaj kalıntısından arındırmış oluyorum. 

Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici - Makyaj Günlerim
Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici  

Ne kadar hassas temizleyici olarak geçse de ürünü kullanırken nazik bir şekilde masaj yaparak uygulamak gerekiyor. Peelingi yaydıkça partiküller daha fazla kendini hissettiriyor. Birçoğu küçük partiküllerden oluşuyor fakat büyük boy parçacıklar kırmızı, orta boy partiküller kahverengi parçacıklardan oluşuyor. Unutmadan kırmızı renk partiküller, kırmızı mercimek 🙂 Cildi pürüzsüzleştirip pul pul görünümü kaldırdığından ve siyah nokta oluşumunu aza indirdiğinden dolayı benim cildime çok iyi geldiğini sizlere söyleyebilirim.  

İçeriği fotoğrafta gördüğünüz şekilde; 

Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici - Makyaj Günlerim
Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici  

Tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtilmiş fakat akne, sivilce problemi olanların ve hassas ciltlilerin ürünü dikkatli kullanmasını tavsiye ederim. Çünkü sivilcelerin tüm yüze dağılmasına neden olabilir.  
Şu sıralar Himalaya Herbals markasının iki ürününü de kullanıyorum ve benim cildime çok iyi geldiler. Daha önce Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub sizlerle paylaşmıştım. Sanırım bir ara markanın nemlendiricisini de deneyeceğim. 🙂  

Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici - Makyaj Günlerim
Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici  

Himalaya Herbals markasını Gratis mağazalarından bulabilirsiniz. İndirimde çok uygun fiyata geliyor.  
Siz Himalaya Herbals Peeling Etkili Hassas Yüz Temizleyici kullandınız mı? Ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. 🙂 

Sağlıcakla Kalın. Makyajlı Günler Dilerim. 🙂  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder