2 Nisan 2018 Pazartesi

Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub

Merhaba Hanımlar, 

Uzun süredir aklımda olan Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub ile karşınızdayım. Uzun zamandır severek kullandığım bu ürünü sizinle paylaşmak istedim. Öncelikle scrub ve peeling arasında bulunan farka değinip sonra size ürün hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.  


Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub - Makyaj Günlerim
Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub

Scrub: 
İçerisinde küçük ve sert partiküller bulunduran ürünlerdir. Peeling gibi cildi soymak yerine ölü deriyi temizler ve arındırır. Genellikle hafta da 2-3 kere kullanılması tavsiye edilir.  

Peeling: 
Scrub da bulunan partiküller peeling içerisinde yoktur. Cilt yüzeyini ve cildi soyarak yenileyen, kimyasallar içeren ürünlerdir. Peeling ürünler agresiftir ve kesinlikle dikkatli kullanılmalıdır.  

Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub - Makyaj Günlerim
Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub

Öncelikle duş sırasında cildimi nasıl temizlediğimden sizlere bahsetmek istiyorum. Buharla yumuşamış olan cildimi ellerim yardımıyla kese yapar gibi güzel bir şekilde ovuyorum. Hatta çok sert olmayacak şekilde yanaklarıma vuruyorum. Bunu yapmamın nedeni kan dolaşımını hızlandırıp daha canlı ve parlak bir cilt için bu yöntemi uyguluyorum. Bu yöntemi Asyalı kadınlarda uygulamaktadır. Daha sonra Himalya'nın scrubını güzel bir şekilde yüzüme kese yapar gibi uyguluyorum. Sonrasında fotoğrafta gördüğünüz Ecotools yüz temizleme süngeri yardımıyla yüzümü temizliyorum ve birkaç dakika yüzümde bekletiyorum. 
Yüzümde beklettiğim scrub iyice emiliyor ve maske görevini yerine getirmiş oluyor. Sonrasında yüzümü iyice yıkayıp duruluyorum. Ürünün arka yüzeyi bu şekilde  

Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub - Makyaj Günlerim
Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub

Bu ürünü Görkem Karman sayesinde tanıdım. İyi ki de tanımışım. Bir ara bu ürün bütün Gratis mağazalarında yok satıyordu. Bu ürün için kaç kere Gratis'e gittim inanın hiç hatırlamıyorum. Her seferinde bu ürün yoktu. Neyse ki, sonunda bulup aldım. Görkem'in de bahsettiği gibi siyah noktalarımı döktü. Görünür bir şekilde siyah noktalarımda azalma oldu. Duştan çıktıktan sonra burnumun üst ve kenar kısımlarında siyah noktam hiç yok. Burnumun diğer kısımlarında bulunan siyah noktalar için yine ünlü olan Bim'in siyah burun bantlarından kullanıyorum ve sonuç olarak neredeyse bütün siyah noktalarımdan kurtulmuş oluyorum. Tabi ki benden mutlusu yok 🙂 
Ürünün partikülleri çok yoğun ve kum gibi. Partiküller fotoğrafta gördüğünüz şekilde  

Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub - Makyaj Günlerim
Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub

Himalaya'nın bu ürününü sadece duşta kullanıyorum. Haftada 2 ya da 3 kere uyguluyorum. Cildimin ihtiyacına göre değişiklik gösteriyor. Cildi hiçbir şekilde yormuyor, canlandırıyor ve cildi parlak gösteriyor. Bu scrubı uyguladıktan sonra cildim yumuşacık pamuk gibi oluyor. Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrubı'nı kesinlikle tavsiye ediyorum. Bittikçe alacağım bir ürün. Gratis indiriminden 7-8 TL gibi bir fiyata aldım. Bu ürün hakkında yazacaklarım bu şekilde.  

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Bir sonraki yazı da görüşmek üzere sağlıcakla kalın.  

Makyajlı Günler Dilerim 🙂  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder