4 Nisan 2018 Çarşamba

Saç Serumu; Avon Moroccan Argan Oil

Merhaba Hanımlar,  

Sizce en iyi saç serumu hangisi? Bence biraz göreceli bir kavram. Çünkü hepimiz farklı beklentilere sahip insanlarız ve hepimizin aynı ürünü sevmesi pek mümkün değil. Şu ana kadar kullandığım ve sevdiğim saç serumlarının geneli Argan yağı içeren ürünler oldu. Bu serumlar saçlara yumuşaklık ve parlaklık veriyor. Sizlere bugün de uzun zamandır kullandığım saç bakım serumu olan Avon Advance Techniques Argan Yağı içeren ve durulanmayan saç serumundan bahsedeceğim.  

Saç Serumu; Avon Moroccan Argan Oil - Makyaj Günlerim
Saç Serumu; Avon Moroccan Argan Oil

Argan yağı Fas'ta elde edilen bir yağdır ve dünyanın değerli yağlarından biri olarak gösterilmektedir. Avon'un Argan yağı içeren ve durulanmayan saç bakım serumu saçlara ışıltı kazandırıyor, besliyor, saç uçlarındaki kırık ve kuru görüntüyü alarak sağlıklı ve yumuşak bir görüntü sağlıyor. Yağ deyince aklımıza gelen ilk şey, saçı ağırlaştırır düşüncesidir. Fakat hafif bir formülü olduğu için saçı ağırlaştırmadan besleyerek sağlıklı bir saç görüntüsüne kavuşturuyor. Küçük bir dipnot: Kesinlikle saç diplerimize uygulamıyoruz. Saç boyumuzdan itibaren uçlara doğru yağı uyguluyoruz. Eğer saç diplerinize uygularsanız aynı gün içerisinde saçınız yağlanır. Argan yağının kokusuna gelecek olursam daha önce kullandığım argan yağlar gibi kötü kokmuyor. Hatta çok hoş bir kokusu var. Bu ürün tüm saç tipleri için uygundur. Özellikle benim gibi saç uçlarınız çabuk kuruyan bir saç tipine sahipseniz bu serumu kullanmanızı tavsiye ediyorum. Benim saç tipim ise, diplerim yağlı, saç boyum ve uçlarım kurudur. Eğer benim gibi saç boyunuz kuruysa her gün bu saç serumunu uygulayabilirsiniz. Bu saç serumu özellikle yıpranmış ve kuru saç uçları için uygun bir üründür.  

Saç Serumu; Avon Moroccan Argan Oil - Makyaj Günlerim
Saç Serumu; Avon Moroccan Argan Oil

Eğer saçlarınız benim gibi elektrikleniyorsa kesinlikle bu ürünü seveceğinizi düşünüyorum. Saç serumunu duştan çıktıktan sonra 1 pompa sıkarak avucumun içinde iyice yağı ovalıyorum. Sonra saçımın fazla ıslaklığını bir havlu yardımıyla alarak saçlarıma eşit şekilde sürüyorum ve ardından saçlarımı kurutuyorum. Saçımı kuruttuktan sonra saçlarımı tarıyorum ve bu saç serumu sayesinde saçlarımı kırmadan kolay bir şekilde açabiliyorum. Diğer saç bakım serumlarına göre şişenin boyutu biraz küçük kalıyor. 30 ml lik pompalı ve cam bir şişeye sahip. Buna rağmen, kısa sürede ürün bitmiyor. Bu ürünü yaklaşık 10 TL gibi bir ücrete aldım. 

Saç Serumu; Avon Moroccan Argan Oil - Makyaj Günlerim
Saç Serumu; Avon Moroccan Argan Oil

Neredeyse ürünü bitirmek üzereyim. En kısa zamanda tekrar satın alacağım ve severek de kullanacağım bir saç serumu 🙂  
Bu ürün hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 


Sağlıcakla kalın. Makyajlı Günler Dilerim 🙂  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder