6 Nisan 2018 Cuma

Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

Merhaba Hanımlar, 

Bb ve cc kremlerin yeri bende ayrıdır. Fondötenden daha fazla sevmekteyim. Siz hangisini daha çok seviyorsunuz? Günlük makyajımda genellikle bb ya da cc kremleri tercih ediyorum. Bugünde, çok fazla popüler olan Pure Beauty Multi-Function Bb Cream'i sizlere bahsedeceğim. Bu ürün o kadar çok övülünce bende dayanamayıp hemen bir tane satın aldım. Yaklaşık 1 senedir de kullanıyorum.  

Pure Beauty Multi-Function Bb Krem Bulgarian Rose - Makyaj Günlerim
Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

Pure Beauty Multi-Function Bb Krem, çok iddialı bir ürün. Fondöten kullanmaya gerek olmayacak bir kapatıcılık sağlamayı ve cildi nemlendirmeyi vaat ediyor. Cilt esnekliğini geri kazandırmayı, antioksidan, kırışık önleyici, aydınlatıcı ve gözenek görünümünü gidermeye yardımcı etkilerinin olduğunu iddia ediyor. Günlük cilt bakımınızı yaptıktan sonra, yeterli miktardaki ürünü cildinize masaj yaparak uygulanması öneriliyor. Tüm cilt tipleri için uygun bir ürün olduğunu da belirtmiş.  

Pure Beauty Multi-Function Bb Krem - Makyaj Günlerim
Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

Önerildiği gibi, ürünü parmaklarım yardımıyla uygulamayı denedim. Fakat parmaklarımı kullanarak uygulamayı açıkçası sevemedim. Bu yüzden, nemli sünger ile uygulama yapmak bana hem pratik hem de hijyenik geliyor. Bu ürünü cildime sünger ile uyguladığım zaman duruşunu daha çok beğeniyorum ve daha doğal duruyor. 

Pure Beauty Multi-Function Bb Krem - Makyaj Günlerim
Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

 Pure Beauty BB krem, SPF 42 UVB ve PA++ UVA koruması bulunuyor. İçeriğin de, titanyumdioksitmethoxycinnamate (UVB) ve çinko oksit gibi güneş koruma filtrelerini içeriyor. Bu özelliği sayesinde, her mevsim kullanabileceğimiz bir ürün olduğunu söyleyebilirim.  

Pure Beauty Multi-Function Bb Krem - Makyaj Günlerim
Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

 Bu bb kremin tek rengi, Bulgarian Rose rengidir. Bu ürün, orta tonlu ciltlere daha iyi uyum sağlayacağını düşünüyorum. Bana biraz koyu geliyor. Ama genel olarak, uyguladıktan kısa bir süre sonra cilt tonunuza oldukça adapte oluyor. Birçok Kore menşeili bb kremler gibi, gri alt tonlu bir renk olan bulgarian rose cilt tonuna oldukça uyumlu bir hale geliyor. Kapatıcılığı vadettiği gibi, fondöten kapatıcılığını aratmayacak ölçüde orta kapatıcılıkta bir fondöten kadar örtücü bir yapıya sahip. Cilt kusurlarınız ve ciddi yara izleriniz yoksa, kapatıcılığı yeterli gelecektir.  

Pure Beauty Multi-Function Bb Krem - Makyaj Günlerim
Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

Cildimde ki, kalıcılığından kesinlikle memnun olduğumu söyleyebilirim. Tüm bir mesai gününüzü rahat bir şekilde çıkarıyor. Özellikle, altına bir baz uyguladığımda kalıcılığı daha da artan bu ürün azda olsa, biraz transfer olduğunu söyleyebilirim.  

Pure Beauty Multi-Function Bb Krem - Makyaj Günlerim
Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

Bana göre, Pure Beauty bb krem normal ve karma ciltlere daha uygun olduğunu düşünüyorum. Bb krem, pudralı bir yapıya sahip. Benim karma cildimde, istediğim nemli ve ışıltılı görünümü veriyor. Cildim karma olduğu için pudra ile sabitliyorum. Sabitlemediğim de T bölgemde hafif bir parlama oluyor. Ürün tek başına, satin diyebileceğim bir bitişe sahip.  

Pure Beauty Multi-Function Bb Krem - Makyaj Günlerim
Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

Pure Beauty Multi-Function bb krem 30 ml, pembe renkli tüpte satılan ve kutunun altında son kullanma tarihi bulabildiğiniz bizi mutlu eden bir ürün. Birkaç çeşit PEG, birkaç çeşit silikon içeren bu ürün; paraben, alkol ve lanolin içermiyor. Bb kremin parfümlü olduğunu söyleyebilirim. Bebek pudrası kokusu alıyorsunuz. Fakat uyguladıktan sonra kokuyu almıyorum. Bb kremin ambalajının içinde az ürün olduğu algısı var, yalnız ürün birkaç kullanımda bitmiyor ve 30 ml'lik her ten ürünü gibi kullanım ömrüne sahip. 

Pure Beauty Multi-Function Bb Krem - Makyaj Günlerim
Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

Biter bitmez kesinlikle yenisini alacağım. Sizin bu ürün hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Lütfen benimle paylaşın. 🙂 Bu bb kremi, tüm Watsons'larda bulabilirsiniz. Ben indirimden almıştım. Fiyatını maalesef hatırlayamıyorum. 🙂  

Sağlıcakla kalın. Makyajlı Günler Dilerim. 🙂  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder