8 Nisan 2018 Pazar

Nivea Arındırıcı Peeling

Merhaba Hanımlar, 

Bugün sizlere uzun zamandır severek kullandığım Nivea Arındırıcı Peeling'den bahsedeceğim. Gerçekten çok severek kullanıyorum. Eğer karma bir cilde sahipseniz, sizde bu ürünü çok seversiniz.  

Nivea Arındırıcı Peeling - Makyaj Günlerim
Nivea Arındırıcı Peeling

Malum artık yaz geliyor, kışın etkilerini üzerimizden atmak için bakım yapmak şart! Bu peelingi Gratis mağazasında çalışan satış danışmanı arkadaşın tavsiyesi ile aldım. Bu ürünü kendisi de severek kullanıyormuş. Eğer karma bir cildiniz varsa çok seversiniz dedi. Ürün indirimde olunca bende bir şans vermeye karar verdim. Peeling den pek umutlu değildim. Fakat tüm ön yargılarımı yıktı geçti. 🙂 Şimdi ise, severek kullandığım neredeyse ikinci tüpü bitirip yine koşa koşa satın alacağım bir ürün oldu. Buradan satış danışmanı arkadaşa çok teşekkür ederim. 🙂  

Nivea Arındırıcı Peeling - Makyaj Günlerim
Nivea Arındırıcı Peeling

Normal ve karma ciltler için uygun bir ürün. Fakat çok kuru ve hassas bir cildiniz yoksa, bu ürünün cildinizde sorun yaratacağını pek düşünmüyorum. Çünkü yıkadıktan sonra cildimde yumuşacık ve nemlendirici bir etki bırakıyor. Böyle bir ürün ne kadar zarar verebilir ki? Ama çok problemli ciltler de belki sorun olabilir. O yüzden, genel konuşarak sizi zor durumda bırakmak istemiyorum. Benim cildim de, herhangi bir kızarıklık, kaşıntı ya da buna benzer bir reaksiyon göstermedi.  

Nivea Arındırıcı Peeling - Makyaj Günlerim
Nivea Arındırıcı Peeling

Nivea Arındırıcı Peeling 150 ml lik mavi bir ambalaja sahip. Her peeling gibi tanecikli ve yoğun bir yapıda, içinde şeffaf taneciklerin dışında mavi tanecikler de bulunuyor. Cildinize masaj yaparak uygulamanızı tavsiye ediyorum. Hem kan dolaşımınız hızlanır hem de ölü hücrelerden kurtulmuş olursunuz. Ben bu peelingi genellikle duş sırasında cildime masaj yaparak uyguluyorum.  Duşta açılmış olan gözenekleri daha iyi temizlediğini gözlemledim.  

Nivea Arındırıcı Peeling - Makyaj Günlerim
Nivea Arındırıcı Peeling

İçeriğinde E vitamini ve Hydra IQ bulunuyor. Nivea Arındırıcı Peeling'in vaatleri; cildi ölü hücrelerden tamamen arındırır, cildin nem dengesini koruyarak cilt yüzeyini pürüzsüzleştirir, cilde nazikçe etki eder. Kullanım önerisi ise, haftada 2 ya da 3 kez dudak ve göz çevresine getirmeden nemli cildinize uygulayıp ılık su ile durulamanız gerektiği belirtilmiş. Eğer cildinizde yoğun akne ya da sivilce sorununuz varsa, bu ürünü kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Çünkü cildinizde bulunan akne ya da sivilcelerin yayılmasına neden olursunuz.  

Bu ürün ile ilgili söyleyeceklerim bu kadar. Yaz yaklaşıyor güneş koruyucu kullanmayı unutmayınız. 🙂 Bu ürün hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Sizde benim gibi bu üründen memnun kaldınız mı? Sizin sevdiğiniz peelingler hangisi? Hangi peelingleri tavsiye edersiniz? Biliyorum çok soru sordum. 🙂 Düşüncelerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum. 🙂 

Sağlıcakla kalın. Makyajlı Günler Dilerim. 🙂  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder