10 Nisan 2018 Salı

Elidor Kuru Şampuan

Merhaba Hanımlar,  

Yeni bir yazıyla yine karşınızdayım. Umarım keyfiniz yerindedir. Bugün sizlere yeni bir ürün yorumu paylaşmak için bloguma geldim. O zaman hemen başlayalım!  

Elidor Kuru Şampuan - Makyaj Günlerim
Elidor Kuru Şampuan

Son zamanlarda kuru şampuanlar epey bir popüler oldular. Uygun fiyatlı bilinen ürünlerden biri de Elidor kuru şampuandır. Fakat bu kategoride en ünlü ve başarılı olan Gratis mağazalarında satılan Batiste markasına ait kuru şampuanlardır. Bildiğiniz gibi kuru şampuanlar, saçınızı yıkamadan yağlı görünümü azaltmanıza ve kısa süreli de olsa saçınızı şekillendirmenize yardımcı olurlar. Benim bu ürünü satın almamda ki, en büyük nedenlerden biri saçımın çabuk yağlanması bir diğer neden ise fiyatının Batiste göre daha uygun olmasıydı.  

Elidor Kuru Şampuan - Makyaj Günlerim
Elidor Kuru Şampuan

Ürünümüze gelecek olursak, uzun bir tüp içerisinde ürün elimize ulaşıyor. Elidor kuru şampuanın bu yeşil şişesi ise, yağlı saçlar için özel üretilmiştir. Markanın çıkardığı kuru şampuanın normal saçlar, yağlı saçlar ve boyalı saçlar için olan versiyonları var. Bende bulunan yağlı saçlara özel versiyonu ve 250 ml lik bir ürün.  

Elidor Kuru Şampuan - Makyaj Günlerim
Elidor Kuru Şampuan

Ürünü kolay kullanmanızı sağlayan kullanışlı bir yapısı, plastikten yapılmış elinize rahat bir şekilde oturan bir ürün şişesi tasarlanmış. Şişenin beyaz renkli kapağı, ürünün kurumasını önleyici ve koruyucu bir özellikte. Ürünün sprey formda olması saç diplerine nüfuz etmesini kolaylaştırıyor. Ürünün ön yüzeyinde sade bir tasarım bulunurken arka yüzeyinde de sistematik bir çalışma var. Özellikle kuru şampuanla ilk kez tanışan biri için bir şema ile kuru şampuan kullanımı güzel bir şekilde açıklanmış. Gerçekten bu şemaları çok başarılı buldum. Unutmadan, şişenin arka yüzünde ürünün çok kolay alevlenebileceği de belirtiliyor. Ayrıca kuru şampuanın su tüketimi %37, enerji tüketimi ise %15 azaltacağını da özellikle belirtiliyor. 

Elidor Kuru Şampuan - Makyaj Günlerim
Elidor Kuru Şampuan

Bana göre, kuru şampuan pek yakın gelen bir düşünce değil, neden diye sorarsanız? Çünkü susuz bir temizlik hiç düşünemiyorum. Fakat saçım çabuk yağlandığı için zor durumlarda resmen hayat kurtarıyor. O yüzden, kolay kolay kuru şampuanlardan vazgeçemeyeceğim. Benim tercih ettiğim iki kuru şampuan var. Biri Elidor biri de Batiste'tirElidor'un bu ürününü çok denemek istiyordum ve sonunda deneme şansım oldu ve uzun bir süredir de kullanıyorum.  

Elidor Kuru Şampuan - Makyaj Günlerim
Elidor Kuru Şampuan

Detaya geçecek olursam, ürün sprey bir formda fısfıs yardımı ile saçlarınızın dibine sıkıp ovalayarak dağıttığınız ürünün formu yüzünden rengini göremiyoruz, fakat beyaz bir rengi var. Yapısına gelecek olursam, gaz halinde kullanıldığı için bu konuda pek fikrim yok. Bu ürünü saç diplerime uyguladığımda çok katı ve sert bir yapısı olduğunu hissediyorum. Saç diplerine kolay bir şekilde dağılmıyor. Ben tarak yardımıyla ürünü dağıtıyorum. Kokusuna gelecek olursam, çoğu kişiyi biraz rahatsız edecek bir kokusu var. Ama benim için kokusu güzel. 

Elidor Kuru Şampuan - Makyaj Günlerim
Elidor Kuru Şampuan

Başım çok sıkışmadığı sürece kuru şampuan kullanmıyorum. Bazı kullanıcı yorumlarında söylendiği gibi benim saç diplerimde beyaz bir tortu bırakmadı hiç. Bu ürünü kullanıp bir gün boyunca etkisini görebildim. Zaten akşamına ya da sabahına dayanamıyorum saçımda bir ağırlık hissediyorum. Hatta saç diplerimde kalıntı varmış gibi geliyor. Aslında temizlik hissi vermediği için yıkıyorum. Bu ürün benim için zor zaman kurtarıcısı diyebilirim. Mümkün oldukça kullanmamaya çalışıyorum. Kuru şampuanların normal şampuanlara göre neredeyse iki kat daha fazla yüksek fiyatı var. Bana göre normal şampuanlar daha avantajlı, fakat karar yine de sizin. 🙂  

Evet Hanımlar, bugün sizlerle birlikte paylaştığım ürün yorumum bu şekildeydi. Güzel bir kuru şampuanı birlikte tanıdık ve yorumladık. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere Hoşça kalın🙂  

Sağlıcakla kalın. Makyajlı Günler Dilerim. 🙂  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder