14 Nisan 2018 Cumartesi

Dermokil Kil Maskesi

Merhaba Hanımlar, 

Umarım keyfiniz yerindedir. Bugün sizlere Dermokil Kil Maskesi'nden bahsedeceğim. Öncelikle size biraz cilt tipimden söz etmek istiyorum. Karma bir cildim var ve mevsim geçişlerinde zaman zaman karmadan yağlıya ya da karmadan kuruya dönebilen bir cilde sahibim.  

Dermokil Kil Maskesi - Makyaj Günlerim
Dermokil Kil Maskesi

Yüz temizleme jelleri ve köpükleri cildimizi temizlemek için güzel ürünler. Fakat derin cilt temizliğinde ve ciltteki sebum miktarının azaltılmasında muhakkak bir kil maskesine ihtiyaç duyuyoruz. Şahsen ben kil maskesine ihtiyaç duyuyorum. Kil maskesi deyince, aklımıza ilk gelen markalardan biri sanırım Dermokil'dir. Benim elimde sivilce ve siyah nokta oluşumunda etkili olan, sebum miktarının azaltılmasında ve derin cilt temizliğinde kullanılan Dermokil Kil Maskesi var. Karma ciltler ve yağlı ciltler için uygun olduğunu düşünüyorum. 

Dermokil Kil Maskesi - Makyaj Günlerim
Dermokil Kil Maskesi

Sıra geldi ben bu kil maskesini nasıl cildime uyguluyorum? Genellikle banyodan sonra nemli cildime kil maskesini uyguluyorum. Banyodan sonra kil maskesini uygulamak şart değil fakat banyo sonrası gözeneklerimiz açıldığı için kil maskesinin daha iyi sonuç verdiğini düşünüyorum. Sonrasında cildimde yaklaşık 10-15 dakika bekletip ılık suyla yıkıyorum. Cildimi bir havlu kağıt ile kuruladıktan sonra tonik ve nemlendirici kullanarak haftalık cilt bakım rutinimi gerçekleştirmiş oluyorum.  

Dermokil Kil Maskesi - Makyaj Günlerim
Dermokil Kil Maskesi

Kil maskesini cildime uygulayıp kuruduktan sonra resimde gördüğünüz gibi oluyor. Elimde gördüğünüz şekilde yüze uyguladığınızda çok çatlak oluşmuyor. Maske kurudukça konuşmak zorlaşıyor ve ilk andan itibaren cildinizde bir serinlik oluşuyor. Bir hoşuma gitmedi değil 🙂 Maskeyi durulamak çok zor olmadı. Bazı kil maskelerini ciltten arındırmak çok zor olabiliyor.  

Dermokil Kil Maskesi - Makyaj Günlerim
Dermokil Kil Maskesi

Peki etkisine gelecek olursam. Öncelikle ürün gayet bereketli. Fazla fazla kullanmazsanız uzun süre gidecek bir ürün. Maskeyi cildime uyguladıktan sonra yumuşacık ve canlı bir ciltle karşılaştım. Cildimdeki fazla yağı, kiri, siyah noktaları ve ölü deriyi güzel bir şekilde arındırdı. Kalan siyah noktalar için Bim'in siyah nokta burun bandı ya da Watsons kömürlü burun bantlarından herhangi birini kullanıyorum. İki siyah nokta burun bandından da gayet memnunum. Ben bu maskeyi genellikle haftada 2 ya da 3 defa uyguluyorum.  

Dermokil Kil Maskesi - Makyaj Günlerim
Dermokil Kil Maskesi

Ürün 50g'lık bir tüp içinde pembe bir ambalaja sahip. Ürünü cildinize uygularken hafif parfüm kokusu alıyorsunuz. Fakat rahatsız edici bir koku değil. Genel anlamda ben Dermokil Kil Maskesi'nden çok memnun kaldım. Bittikçe satın aldığım bir ürün. Watsons mağazalarından satın alabilirsiniz. Yaklaşık 22 TL gibi bir fiyata satılıyor. İndirim zamanı daha uygun fiyata alınabilir. Dermokil Kil Maskesi hakkında söyleyeceklerim bu kadar hanımlar 🙂 Yorumlarınızı bekliyorum 🙂  

Sağlıcakla Kalın. Makyajlı Günler Dilerim 🙂  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder