16 Nisan 2018 Pazartesi

Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı ve 2'li Bakım İksiri

Merhaba Hanımlar, 

Geçen yaz tatilinden bu yana severek kullandığım iki saç bakım ürünü ile karşınızdayım. Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı ve 2'li Bakım İksiri bu iki saç bakım ürünlerini yazın güneşin etkisiyle yıpranarak dökülecek saçlarımı korumak için almıştım. Özellikle Loreal Mucizevi Bakım Yağı'nın methini çok duydum. Fakat benim saçlarım çabuk yağlanmaya meyilli olduğu için bakım yağını almaya pek yanaşamamıştım. Saçlarımı ağırlaştırıp çabuk yağlanmasını sağlayan pek çok saç bakım ürünü ile karşılaştım. Bu yüzden Loreal'in bu saç bakım ürününe biraz çekimser kaldım. Daha sonra bir şans verip boyalı saçlar için olan bakım yağını tercih ettim. Bir de 2'li bakım iksiri dikkatimi çekmişti. İki üründe 10-12 TL civarındaydı.  

Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı ve 2'li Bakım İksiri - Makyaj Günlerim
Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı ve 2'li Bakım İksiri 

Benim saç bakımında kullanmaktan en kaçındığım ürünler, saç bakım yağlarıdır. Çünkü saçlarım zaten çabuk yağlanıyor, bir de üstüne bakım yağı sürersem artık ortalıkta jöle sürmüş gibi yağdan parlayarak gezerim. 🙂 Neden mi? Diğer bakım yağlarında başıma geldi de o yüzden böyle söylüyorum. 🙂  

Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı - Makyaj Günlerim
Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı

Özellikle Loreal'in bu bakım yağında güneş filtreli ve renk koruyucu olduğunu görünce hadi alayım en fazla ne olacak dedim. 🙂 En fazla saçım güneşte yağdan parıl parıl parlayacaktı. 🙂 Tatilde yazlıkta olunca saçımı yağlandırırsa da pek umursamayacaktım. Neyse böyle git-gel düşünceler içinde boğuşurken ben çoktan bu iki ürünü satın almıştım. 

Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı - Makyaj Günlerim
Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı

Bakım yağının içinde birçok değişik yağ özü var. Ama içeriğinin tam temiz olduğunu söyleyemiyorum. Tatilde denizden sonra ıslak saça, denizden önce kuru saça, duştan sonra hem kuru saça hem de nemli saça bakım yağını uyguladım. Kısaca her şekilde bakım yağını denedim. Öncellikle saçımı yağlandırmadı ve üstelik saçımı yumuşacık yaptı. En çok duştan sonra nemli saça uygulamayı sevdim. Uyguladıktan sonra saçlarım pırıl pırıl ipek gibi oldu. Saçlarım kuruyken bakım yağını uyguladığımda yine aynı sonucu alıyorum. Hiçbir şekilde saçlarımı yağlandırmıyor. Benim saçlarımda ombre var ve saç rengimi çok güzel bir şekilde koruyup yazın o güneşe rağmen saç rengim de hiçbir değişiklik olmadı. Güzel bir şekilde saçımı ve saç rengimi korudu. Kuru saça uyguladığımda saçımdaki fazla elektriklenmeyi de kontrol altına aldı. Kısacası Loreal Elseve Boyalı Saçlar İçin Mucizevi Yağ çok sevdiğim bir saç bakım ürünü oldu. Bazı okuduğum yorumlarda diğer bakım yağlarına göre bu yağın kötü olduğu söyleniyor. Ben diğer bakım yağlarını denemediğim için bilemiyorum. Fakat benim bu bakım yağındaki düşüncelerim bu şekilde.  

Loreal Elseve 2'li Bakım İksiri - Makyaj Günlerim
Loreal Elseve 2'li Bakım İksiri 

Sonraki ürün ise zayıf ve dökülmeye eğilimli saçlar için arginine yani parlaklık serumu içeren, saçı taramayı kolaylaştıran ekspres saç bakım spreyi. Saç bakım spreyini hem tatilde hem de şu anda bile kullanmaya devam ediyorum.  

Loreal Elseve 2'li Bakım İksiri - Makyaj Günlerim
Loreal Elseve 2'li Bakım İksiri 

Ürün çift bazlı çalkalanarak kullanılıyor. Saç spreyi saça bakım yapmayı, parlaklık verip saçı kolay taranmasını vaat ediyor. İçinde bulunan arginine ise saçı güçlendirmeyi de hedefliyor.  

Loreal Elseve 2'li Bakım İksiri - Makyaj Günlerim
Loreal Elseve 2'li Bakım İksiri 

Bakım spreyi hafif yağlı bir formüle sahip olup mucizevi yağ gibi saçımı ağırlaştırıp yağlandırmadı. Saçlarımı besleyip bakım yapıp yapmadığını bilemiyorum fakat kolay taranmayı gerçekten sağlıyor.Kolay tarandığı için saçlarda koparak dökülme az oluyor. Kuruduktan sonra saçtaki elektriklenmeyi en aza kadar indiriyor. Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı ve 2 'li Bakım İksiri saç bakımında sevdiğim iki ürün oldular. Sizin sevdiğiniz saç bakım ürünleri nelerdir? Yorumlarınızı bekliyorum. 🙂  

Sağlıcakla Kalın. Makyajlı Günler Dilerim. 🙂  

  

2 yorum:

  1. Merhabalar,

    Saçın nemini ve yumuşaklığını korumak için saç bakımını aksatmamak gerekiyor. Özellikle boyalı saçların neme daha çok ihtiyaç duyduğu bir gerçek. Çünkü saç boyaları saçı biraz kurutuyor. Doğal bir bakımdan yanaysanız zeytinyağı ve hindistan cevizi yağıyla saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Saç yapınıza uygun bir saç maskesiyle de saç bakımınızı yapabilirsiniz. Ben de kızıl saç bakımı üzerine yazdığım yazımı paylaşmak istedim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sac-ile-ilgili-en-cok-aldigim-sorular-ve-yanitlarim/ Belki ilgilenenlere faydalı olur diye. ♥

    Sağlıkla kalın,
    sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Ebru Hanım,

    Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. :) Yazınızı çok beğendim. :)

    Sevgilerle

    YanıtlaSil