31 Temmuz 2018 Salı

Miniso Shiyobukutsu Moisture Makeup Base 01 Ivory / Makyaj Bazı

Merhaba Hanımlar,

Uzun zamanlardır buralarda değildim. Yoğun bir dönemden geçtiğim için uzun süre buralarda olamadım. Ama tekrar karşınızdayım. Hem de son zamanlarda elimden düşüremediğim bir ten ürünüyle…. Peki, bu ürün nedir? Hepimizin bildiği Japon mağazası olan Miniso’dan aldığım bir makyaj bazından bahsetmek istiyorum sizlere bugün. Bu ürünün tam ismine gelecek olursam Miniso Shiyobukutsu Moisture Makeup Base yani bir makyaj bazı kendileri. Bendeki rengine gelecek olursam 01 ivory rengi.

Miniso Shiyobukutsu Moisture Makeup Base 01 Ivory / Makyaj Bazı

Peki ben bu ürünü nasıl kullanıyorum? Güneş kremimi sürdükten sonra Miniso’nun bu makyaj bazını uyguluyorum. İçinde uygulamanız için bir süngerde bulunuyor. Bu sünger sayesinde ürünü yüzünüze çok rahat bir şekilde uyguluyorsunuz. Tam çantaya atıp çıkmalık bir ürün. Gün içinde her yerde çıkarıp rahat bir şekilde tazeleyebiliyorsunuz. Uygulaması çok pratik.

Miniso Shiyobukutsu Moisture Makeup Base 01 Ivory / Makyaj Bazı

Ürünün özelliklerine gelecek olursam parlak bir bitişi var ve yüzde kadife gibi bir hissiyat bırakıyor. Yüzdeki renk eşitsizliğini dengeleyip sağlıklı, parlak bir ten görünümüne ulaştırıyor. Bir makyaj bazına göre kapatıcılığı gayet iyi. Ben tek başına kullanıyorum. Ekstra bir ürün tenimde kullanmıyorum. Makyaj bazının kapatıcılığı benim için yeterli geliyor. Gözenek görünümü kapatmada da gayet başarılı. Makyaj bazı olduğu için hafif bir renk veriyor. Cilt sorununuz varsa tek başına kapatıcılığı size yeterli gelmeyecektir. Ama üzerine BB ya da CC krem kullanarak daha iyi bir ten elde edebilirsiniz.

Miniso Shiyobukutsu Moisture Makeup Base 01 Ivory / Makyaj Bazı

Karma ve yağlı ciltler için uygun bir makyaj bazı. Ciltte hiçbir şekilde ağırlık yapmıyor. Hassas bir cildim olmasına rağmen bende herhangi bir iritasyona neden olmadı. Benim cildim ise yaz aylarında karma bir cilde sahipken kış aylarında karmadan kuruya dönük bir cilt oluyor. İçinde bulunduğumuz yaz ayında ise çok rahat bir şekilde kullandığım bir ten ürünü kendisi.

Miniso Shiyobukutsu Moisture Makeup Base 01 Ivory / Makyaj Bazı

Ürünün asıl kendisine ve ambalajına gelecek olursam ürün haznesi ve haznenin içinde bir adet refili bulunuyor. Ürünün ambalajı oldukça şık ve dayanıklı. Hiçbir şekilde çantanızda kırılacak ya da kapağı açılıp çantanızın içine bulaşacak bir ürün değil. Gönül rahatlığı ile işe, okula ya da seyahate giderken yanınıza alabilirsiniz. İçinde ayna olması ise her ortamda rahat bir şekilde kullanım kolaylığı sağlıyor. İçinden çıkan süngeriyle pıt pıt hareketler ile kısa sürede ürünü cildinize uyguluyorsunuz. Ama eksi yönüne gelecek olursam aynasının çok net göstermemesi. Aynaya baktığınız zaman kendinizi tam net göremiyorsunuz. Biraz flu şekilde aynada kendinizi görüyorsunuz. Bu benim için eksi bir yön. Onun dışında ürünün kendisine diyecek lafım yok. Güzel bir ten ürünü, makyaj bazı.

Miniso Shiyobukutsu Moisture Makeup Base 01 Ivory / Makyaj Bazı

Son olarak ürün hakkında söyleyeceklerim ise uzun süre cildinizde kalan uygun fiyatlı güzel bir ürün. Cildiniz çok problemli değilse ürünü uyguladıktan sonra pürüzsüz bir cilt görünümü elde edebiliyorsunuz. Ambalajını okuduğum kadarıyla güneş koruyucu içermiyor. Onun dışında almanızı tavsiye ederim. Bildiğiniz üzere ürüne Miniso mağazalarından ulaşabilirsiniz. Diğer Miniso ürünlerini en kısa zamanda deneyeceğim. Deneyimlerimi sizinle de paylaşmak istiyorum. Yanlış hatırlamıyorsam makyaj bazını 32 TL gibi bir fiyata satın almıştım.

Sizin bu ürün hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. 😊

Sağlıcakla Kalın. Makyajlı Günler Dilerim. 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder