30 Eylül 2018 Pazar

Farmasi CC Krem

Tekrar Merhaba Hanımlar, uzun zamandır buralarda değildim. Bugün yeni bir ürün ile karşınızdayım. 
Farmasi All in One CC Krem, Farmasi markasının en meşhur ürünlerinden biridir.
Trendyol’dan aldığım bu cc kremi uzun süredir kullanıyorum. Bu ürünün iki rengi bulunuyor. Açıktan ortaya ve ortadan koyuya olan renkleri. Bendeki rengi Light to Medium.

Makyaj Günlerim
Farmasi All in One CC Cream
Farmasi’nin bu ürünü 50 ml’lik bir tüp ambalajda size geliyor. Gözeneklerinizi tıkamadan ciltte bulunan kusurları kapatmanıza yardımcı oluyor. İçeriğine gelecek olursam, cilt direncini arttırmaya yardımcı Multimineral bulunuyor. Cilt tonunu düzenleyerek parlaklık kazandırmaya amaçlayan Vitamin B3 ve Vitamin C içeriyor. Gün boyu nemlendirmeye yardımcı olan Macademia Özü bulunuyor. Aynı zamanda cildi beslemeye ve onarmaya yardımcı olan Yulaf Özü de içermektedir. Yumuşak bir cilt için İpek Protein de içeriyor. Yaşlılık ve mimik çizgilerini azaltmayı vaat eden Kolajen ve Argan Yağı içeriği de bulunuyor. İçeriğinde SPF 25 güneş koruyucu da bulunuyor.

Makyaj Günlerim
Farmasi All in One CC Cream
Hafif ve hoş bir çiçeksi kokuya sahip. Ürünün kıvamı ise orta yoğunlukta olup parmaklarınızla ya da makyaj süngeri ile de sürebilirsiniz. Cc kremin kullanım önerisi olarak da, temiz yüzünüze dairesel hareketler ile masaj yaparak sürülmesi önerilmiştir. Cildinize nemlendirici sürer gibi sürmeniz tavsiye ediliyor.

Makyaj Günlerim
Farmasi All in One CC Cream
İlk sürdüğünüzde cildinizde nemli bir görünüm oluyor, kısa bir süre sonra matlaşıyor. Benim gibi karmadan yağlıya dönük bir cilde sahipseniz sevebileceğiniz bir cilt ürünü. Saten bir görünüm alıyor.
Cildime ilk sürdüğümde rengi benim tenime göre koyu oluyor, biraz zaman geçip cilt ile tamamen bütünleştiğinde cilt rengim ile bütünleşmiş oluyor. Kısacası, kendi ten renginiz ile kısa bir süre sonra bütünleşip uyum sağlıyor. Cildime nemlendirici uygulamasam bile kuruluk yapmıyor. Ciltle tamamen kolay bütünleşip yüzde pürüzsüz bir görünüm sağlıyor.

Makyaj Günlerim
Farmasi All in One CC Cream
Ürünün kapatıcılığı ortadan yükseğe ve cilt üzerine tekrar uygulayıp kapatıcılığı arttırmaya uygun bir üründür. Cilt üzerinde kalıp gibi durmuyor. Mimik çizgilerinizi belirginleştirmiyor.
Sağlıklı ve aydınlık bir cilt görünümü elde ediyorsunuz. Ciltte ki renk eşitsizliklerini gidermeye yardımcı oluyor.  Ciltte aydınlık görünüm elde etmeyi vaat eden ten ürünlerinde içinde parıltı olur. Ama Farmasi’nin CC kreminde parıltı bulunmuyor. Hem mat duruşlu hem de aydınlık görünüm vermesi benim hoşuma giden bir ürün oldu.

Makyaj Günlerim
Farmasi All in One CC Cream
Ürünün cildinize sabitlenmesi çok başarılı ve kıyafet, telefon gibi hiçbir yere bulaşma yapmıyor. Cc kremin üzerine uyguladığım toz ya da krem yapılı ürünleri daha belirgin yapıyor. Benim cildimdeki kalıcılığı ise sabah sürüp gece çıkartana kadar devam ediyor.
Eğer iyi bir cc krem arayışı içindeyseniz, bu ten ürününü seveceğinizi düşünüyorum. Kadife duruşlu, renk eşitlemesi başarılı, cildi aydınlık gösteren, kapatıcılığı iyi, tende ağırlık yapmayan ve bulaşmayan bir cc krem arıyorsanız, Farmasi All in One CC Cream tam da size göre bir ten ürünü.
Ben bu ürünü Trendyol’dan indirimden almıştım. Yaklaşık 30 TL gibi bir fiyata satın almıştım. Siz bu ürünü kullandınız mı? Eğer kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum. Memnun kaldığınız BB krem ya da CC krem varsa benimle paylaşırsanız çok memnun olurum. 😊

Sağlıcakla Kalın. Makyajlı Günler Dilerim. 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder