7 Ocak 2019 Pazartesi

Pastel Nude Far Paleti

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba hanımlar,
2019 yılının ilk yazısı ile karşınızdayım. Umarım çok güzel bir yıl geçiririz. Benim için 2018 yılı genel olarak iyi bir yıldı diyebilirim. Sizin için 2018 yılı nasıldı? Benimle yorumlarda paylaşırsanız sevinirim.

Makyaj Günlerim
Pastel Nude Far Paleti

Ürünümüze gelecek olursam bugünkü konuğumuz Pastel Nude Far Paleti oluyor. Bu far paletini uzun zamandır merak ediyordum. Hazır yılbaşı indirimi varken ben de merak ettiğim bu ürünü alayım dedim. Pastel’in bu far paletini Cosmetica sitesinden satın aldım. İndirimli fiyatı ise 33 TL’ydi. Far paleti dışında 3 ürün daha satın aldım. Onların yazısı da kısa zamanda gelecek. Takipte kalın. 😊

Makyaj Günlerim
Pastel Nude Far Paleti

Pastel Nude Far Paleti; plastik, siyah sağlam bir ambalaja sahip ve kapağında bir aynası bulunuyor. Far paleti, toplam 8 adet fardan oluşuyor. Üst sırada bulunan 4 far mat renklerden oluşurken alt sırada bulunan 4 far ise metalik renklerden oluşuyor.

Öncelikle üst sırada bulunan mat farların renklerine göz atalım;

Makyaj Günlerim
Pastel Nude Far Paleti

İlk rengimiz; kırık mat bir beyaz. Bu far özellikle kaş altı için ideal bir renk. Genellikle kullandığım far paletlerinde ilk bitirdiğim far kaş altına uygulanan renkler oluyor. Her makyajda uyguluyorum.

İkinci rengimiz; sıcak alt tonlu bir kahve. Bu renk tam anlamıyla bir geçiş rengi. Göz kapağınızın crease bölgesine uygulayabilir ya da isterseniz tüm göz kapağınıza kullanabilirsiniz.

Üçüncü rengimiz; açık bir şeftali rengi. Yukarıda belirttiğim gibi birçok farklı şekillerde kullanabilirsiniz.

Dördüncü rengimiz; kahve alt tonlu bir gül kurusu. Palette ilk dikkatimi çeken renklerden biri bu oldu. Bana göre bu rengi far paletine koymaları çok iyi olmuş. Gül kurusu tonlarında bir ruj ile çok yakışacağını düşünüyorum. Aynı şekilde tamamen göz kapağınıza kullanabilir ya da sadece katlanma bölgenize uygulayabilirsiniz.

Şimdi ise, alt sırada bulunan metalik farların renklerine göz atalım;

Makyaj Günlerim
Pastel Nude Far Paleti

Beşinci rengimiz; çok koyu olmayan orta tonlu bir kahverengi. Genellikle gözün dış kısmında kullanmayı tercih ettiğim ve alt kirpik diplerinde de kullandığım güzel bir far rengi.

Altıncı rengimiz; şampanya rengine benzeyen orta tonlu bir bej. Bu far renginin kesinlikle nude far paletlerinde olması gereken bir renk olarak düşünüyorum.

Yedinci rengimiz; orta tonlu bir şeftali rengi. Palette sevdiğim far renklerinden biri.

Sekizinci rengimiz; soğuk tonlu bir bej. Bütün göz kapağınıza uyguladığınızda harika duruyor.

Pastel Nude Far Paleti hakkında düşüncelerime gelecek olursam;

Makyaj Günlerim
Pastel Nude Far Paleti

Genel anlamda beğendiğim güzel bir far paleti. Bence içinde bulunan renkler oldukça güzel, kullanışlı ve sıradan renkler değil. Bu palet ile farklı birkaç göz makyajı yapabiliyorsunuz.

Eğer çok yüksek pigmentasyon beklentiniz varsa biraz hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Farlar renklerini veriyor fakat tam renk için iki kat uygulamanız gerekiyor. Genel olarak mat farlar renk vermede biraz daha zorlarken metalik renkler daha kolay renk veriyor.

Özellikle tozutma problemi mat renklerde var. Fakat far fırçanızı daha hafif hareketler ile fara uygularsanız biraz olsun sorunu gidermiş olursunuz.

Paletten daha iyi verim almak için bir far bazı ile kullanmanızı tavsiye ederim.

Far bazıyla uyguladığımda herhangi bir sorun yaşamadım.

Kısaca toparlayacak olursam, Pastel Nude Far Paleti uygun fiyatlı olması, far renklerinin kullanışlı olması ve far boyutlarının büyük olmasıyla bana göre denenmeye değer bir far paleti olarak görüyorum. Özellikle makyaja yeni başladıysanız ya da günlük makyaj için güzel bir far paleti arayışı içindeyseniz bu üründen memnun kalacağınızı düşünüyorum.

Sizler Pastel Nude Far Paleti hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.
                              
                                    Sağlıcakla Kalın. 😊 Makyajlı Günler Dilerim. 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder